duminică, 18 mai 2008

Open your eyes

Dupa o absenta destul de lunga pe blog m-am gandit sa revin cu ceva ce mi se pare intradevar cutremurator, toti am auzit de mesajele subliminale din reclamele la cola unde in cubul de gheata apare o fata dezbracata, de imaginile intoarse care seamana cu cine stie ce, melodia celor de la Led Zeppelin( \m/ ) care ascultata invers suna ca o incantatie satanista. Lucrul care l-am gasit de dimineata se refera la un joc, la muzica din acel joc, care ascultata invers ... reiese ceva de genul
I have walked upon Men and Angels for 3000 years...
Time has no End...
No Begining...
No Purpose...
I wonderd the Earth seeking forgiveness for my horrible crimes against God...
And Man...
I live to see Death and Destruction...
Evil over the Light...
But the Light can not be Extinguished...
I live in a prison of my Own demise...
I am lost in Time.




Jocul apartine celor de la Microsoft sub numele de Halo un joc pe care il recomand dar totusi :|

Niciun comentariu: